Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.
Daisypath Anniversary tickers

WEDDING

Thursday 3 January 2013

PROGRAM TV

Assalamualaikum....

Hai semua.....sebelum CikTeh celoteh panjang lebar let me wish you all Happy New Year.....Tak terlambat lagi kan?So pe azam korang? Macam CikTeh adalah azam baru dan azam lama yang terpaksa drag ke tahun 2013 ni. Tapi bab azam ni CikTeh celoteh lain kali  ye cuma kali ni just nak celoteh pasal program tv yang akan di terbitkan tak lama lagi. Actually program tv ni terbitan Lensa Film Sdn Bhd untuk RTM. Bermakna company tempat CikTeh kerja la.

So kat bawah ni CikTeh upload flyer tentang program tv ni. So untuk keterangan lanjut boleh la hubungi no yang tertera kat flyer tu or may be korang boleh klik kat link di bawah ni.














Klik kat gambar nak tengok lebih jelas
Atau pun korang boleh like page FB Ada Berani kat Sini

Actually program tv ADA BERANI ni dah masuk musim ke-2. Link yang kat atas tu adalah musim pertama. Lau nak tahu la macam mana program ni boleh la tengok yang musim satu nye. Program ni bertujuan nak atasi masalah ketakutan dan fobia seseorang. So lau korang rasa nak atasi masalah ketakutan korang or korang ada kawan-kawan, saudara mara yang fobia dengan something boleh la rebut peluang ni. Cuma untuk musim ke-2 ni kami plan nak buat cabaran dalam cabaran and penglibatan artis juga turut ada. Macam mana tu? Lau nak tahu jom lah join kami.

Ok itu untuk ADA BERANI. Program tv satu lagi adalah Uniknya Loghat Kita or ULK. Program ni berbentuk game show / kuiz. Akan ada 2 pasukan yang akan berentap menunjukkan kehebatan masing-masing dalam kehebatan loghat negeri tertentu. 

Dua-dua program ni ada 13 episod kesemuanya. Insha Allah lau tak de aral, pengambaran akan dijalankan pertengahan bulan 1 ni ntuk ADA BERANI dan ULK early March.

Kepada sesiapa yang berminat boleh la contact kami or tinggalkan mesej / komen anda di sini ^_^



Sekian

-CikTeh-


Kaki Nota: ADA BERANI? Apa ada hal......!    Sebut Biar Betul.....Uniknya Loghat Kita.....

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews