Hidup memerlukan pengorbananan. Pengorbanan memerlukan perjuangan. Perjuangan memerlukan ketabahan. Ketabahan memerlukan keyakinan. Keyakinan pula menentukan kejayaan. Kejayaan pula akan menentukan kebahagiaan.
Daisypath Anniversary tickers

WEDDING

Wednesday 2 November 2011

Jealous

Assalamualaikum...

Jealous? ya entry kali nih CikTeh nak cakap pasal JEALOUS. Semua orang ade perasaan nih kan baik muda, tua, kecik, besar semua ada perasaan nih. Tapi bukan itu yang CikTeh nak bahaskan (wah bahas tu hihihihi) cuma kat cini CikTeh nak bagitahu yang CikTeh JEALOUS dengan mereka-mereka yang :

sudah punya kerja
sudah punya keluarga
sudah punya anak
sudah punya suami
sudah punya masa depan 
sudah punya kereta
sudah punya rumah
AND 
sudah punya segala-galanya lah 
Dan 
yang paling CikTeh JEALOUS
adalah mereka-mereka yang :
tidak putus2 mengejar ilmu akhirat
Serius sungguh JEALOUS yang amat JEALOUS

Insyallah CikTeh akan ke arah itu cuma bukan dengan secara mendadak tetapi secara berperingkat sebab CikTeh manusia biasa yang punya  nafsu yang sukar di kawal kadang kala nya.


Bunyi macam mengeluh tapi itu lah hakikatnya yang CikTeh rasa sekarang dan 2,3 menjak nih. ermmmmm.....tak dak pa lagi nak tulis. Tiba2 idea kering yang pada mulanya mencurah2 bagai air sungai. So jumpa di entry lain ye k daaaaa

Sekian



-CikTeh-

Kaki Nota:Tak sabar nak balik kampung jumpa family Jumaat nih. Semoga perjalanan kami selamat sampai ke destinasi amin.....

No comments:

Post a Comment

Total Pageviews